Så var jag här igen…

Har ni saknat mig eller? Jag vet att några av er har det i alla fall. Ni har tjatat och tjatat att jag skall komma tillbaka och nu är jag här! Jag tänker inte lova någon regelbunden uppdatering under sommaren för det blir det aldrig men jag skall försöka komma in med lite uppdateringar då och då. Jag vet ju att det här är ett bra sätt för alla att hålla koll på vad jag hittar på och inte minst på vart jag befinner mig i världen.

För tillfället sitter jag i soffan i Tobbes rum hemma hos hans föräldrar och det är väl härifrån jag lär blogga under större delen av sommaren. Men man vet aldrig. Det finns lite idéer på vad som kan tänks hända men fasta planer är det dåligt med den här sommaren. Det enda jag vet är att jag ska vara tillbaka i södra Sverige någon gång kring min födelsedag den 7:e augusti.

Men här i bloggen blir det nog först att titta lite bakåt, det har ju hänt en del under tiden jag varit borta och det kan vi väl inte låta gå helt obemärkt förbi?

– Madeleine

Föregående inlägg
Lämna en kommentar

Lämna en kommentar